En dan is het 16 juni 2015

image

In de vroege morgen dan nog een blog. Vandaag is het de dag dat ik mijn kiwi krijg. Om half acht worden we opgehaald door een lieve Beth Moore zus. Zij is diëtist in het ziekenhuis en moest toch werken. Ze bood zondag aan om te rijden. Maar toen wisten we de tijd van de operatie nog niet  Gisterenmiddag gebeld en ik moet om acht uur bloedprikken. Om half negen mij melden op de afdeling en om half elf is de operatie. Dus precies een mooi tijdstip om met haar mee te kunnen rijden. Hoe bijzonder is dat nu!imageIk heb eigenlijk wel goed geslapen was wel wat vroeg wakker. Maar voel me niet erg nerveus. Zal straks nog wel komen maar dat geeft niet. Dit is een dag waar ik bijna een half jaar naar heb uitgekeken. Ik weet dat het goed is en dat ik in vertrouwen deze dag in mag gaan. Ik weet en ik voel dat ook echt dat God bij mij is en blijft. En op een muur in onze slaapkamer staat al zes jaar een bijbeltekst. (Zie foto hierboven)

Op naar Ikkie 2.0

Geef een reactie

